Modeling není o kráse, ale o zajímavosti či výjimečnosti typu.


Karolina Kurková: Z jiného stavu jsem v extázi...

13.09.2009 13:11

Kráska českého původu Karolina Kurková dosáhla v modelingu absolutního ­vrcholu. Léta byla hlavní hvězdou přehlídek Victoria’s Secret, americká televize E! ji prohlásila za nejvíce sexy ženu světa, časopis Forbes ji zařadil mezi šest modelek s nejvyššími příjmy na světě.

Mnohem více než kariéra však rodačku z Děčína uspokojuje fakt, že se brzy stane matkou.

Pohoda i s bříškem

Karolina zvládá těhotenství naprosto pohodově. „Jsem zkrátka nadšená. Jsem ­úplně v extázi. Vůbec jsem nezažila, co to jsou ranní nevolnosti, návaly, otoky nebo bolesti hlavy. Ani jeden den jsem se necítila zle,“ libovala si na začátku šestého měsíce. „Nosím vysoké podpatky, cestuju, pracuju, nic se v mém životě nezměnilo,“ pochvaluje si topmodelka.
 

Dětí jako smetí?

Kurková zažívá něco podobného jako její německá kolegyně Heidi Klum (36). Několikanásobná matka se mnohokrát nechala slyšet, že se cítí nejlépe, když je v jiném stavu. Nebylo by tedy divu, kdyby Karolina zvolila stejnou taktiku jako ona a v řadě za sebou porodila hned několik dětí.

„Slyšela jsem, že když se ženy cítí během těhotenství skvěle a nemají žádné komplikace, tak pak otěhotní hned, jak jim to jejich zdravotní stav dovolí. A proč taky ne?“ položila sama sobě otázku Kurková. „Nechci ale předbíhat událostem. Druhé těhotenství může být naprosto jiné než to první. Tyhle věci zkrátka nejdou předpovídat.“
 

Zasnoubení pod nátlakem

Svého prvního potomka čeká Karolina se svým snoubencem Archiem Drurym. Její osobní manažer, filmový producent a bývalý příslušník námořní pěchoty topmodelku požádal o ruku na dovolené v Jihoafrické republice.

„Proběhlo to na dovolené v Kapském Městě během výletu na Stolovou horu,“ popisuje průběh zasnoubení Archie. „Abych prsten neztratil, schoval jsem si ho do ponožky. Karolina se odjakživa bojí výšek, a když jsme byli na vrcholu, věděl jsem, že budu mít převahu. Byla tak vyděšená, že jsem ji musel požádat čtyřikrát, ale nakonec přece jen řekla ano,“ svěřil se novinářům.
 

Bude to kluk

Karolina nedávno prozradila, že se jí narodí chlapeček. Jak se bude jmenovat? „Jmen máme vymyšlených několik, ale ještě jsme se nerozhodli. A jedno z nich se miminku líbí. Už teď na něj reaguje,“ říká modelka. Rodit bude pravděpodobně v říjnu v USA na soukromé klinice.
 

—————

Zpět