Modeling není o kráse, ale o zajímavosti či výjimečnosti typu.


Topmodelka Karolína Kurková má syna!

03.11.2009 06:56

Supermodelka českého původu Karolína Kurková má syna. Ten se narodil 29.10.2009 v newyorské porodnici.


„Chlapeček i maminka jsou oba v pořádku," oznámil mluvčí Karolíny Kurkové. Syn děčínské rodačky dostal jméno Tobin Jack Drury, který po narození vážil 2784 gramů.

Otcem dítěte je filmový producent a scientolog Archie Drury. Karolína patří mezi nejlépe placené světové topmodelky a dokonce si zahrála i menší roli ve filmu G.I. Joe: The rise of cobra.

Kráska se katapultovala do předního modelingu lukrativní zakázkou pro společnost Victoria’s Secret, exkluzivního výrobce spodního prádla.

 

—————

Zpět


Karolína

/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/cinema-society-calvin-klein-host-opening-night-gik-5otyxdwl-jpg/
/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/cinema-society-calvin-klein-host-opening-night-oligmlzaejvl-jpg/
/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/cinema-society-calvin-klein-host-opening-night-q-vmeirm74el-jpg/
/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/kurkova-shows-off-bump-haaaoa0n0asl-jpg/
/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/kurkova-shows-off-bump-hw98slxibnol-jpg/
/album/fotogalerie-topmodelka-karolina-kurkova-ma-syna-/yoq45c3fa5ul-jpg/

—————


Anketa

Vybrali slavní rodiče správné jméno (Tobin Jack) ?

ano
(38)
57%

ne
(29)
43%

Celkový počet hlasů: 67